Belinda Brideshade

2011-11-01
10:35:32

Välkomna
Om Ni har lyckats Hitta hit så är jag glad.
Detta är en helt ny startad blogg som kommer innehålla massa smaskiheter om mitt liv.
Mina tecknigar, mina foton, mitt liv och intressen kring bilar och drömmen om att bli en design arkitekt.

Hoppas ni gillar de ni läser.
Kommentarena är öppna för alla och jag godkänner inte dom och hoppas att ni skriver snälla saker :)
Min vardag innehåller månda spändande saker just nu är det träning och drömmen om ett litet mirakel .
Det lilla miraklet är önskan om ett barn.
För mig är det ett mirakel för att det är inte så lätt att "bara" bli som för många andra.
Men jag och min andra hälft tappar inte hoppet om detta.

Ha en underbar dag
Belinda
Kommentar:

det är en fin blogg du har här

2011-11-11 @ 19:33:52
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: