Belinda Brideshade

2011-11-11
07:45:05

Livets Skola
Livets skola innebär att du ska kämpa, kÄmpa till dina mål :)


Jag tycker verkligen om hästar , Dom är så otroligt goa och underbara .
Igår när jag surfade runt. Så hittade jag min ena hunds Syster Stellea.
Det var över ett år sedan jag såg en bild på henne på uppfödarens sida.

Men igår så såg jag att hon har lagt ut nya bilder på sina rara vovvar .

Hon Påminner otroligt mycket om min Lilla leila,
men leila har mera en innepäls päls Stella här på bilder har mera en Utepäls. Den är mer rufsig .

Detta är också Stella.
Nu så har jag inte bilder på leila där hon står exakt såhär. Men Jag har en sido bild.

Där e min leilis.

Hur som helst jag hoppa sni alla får en underbar dag .
Själv så ska jag ha det iallafall.

Ska köpa hem en bukett av mina favorit blommor och sitta o njuta

Ibland får man unna siog någ fint, Jag unnar mig själv blommor. då dom gör mig glada :)

Ajöken
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: