Belinda Brideshade

2011-11-03
08:27:20

Öppna dig aldrig för människor
Du blir bara bränd!!
I Sverige är vi väldigt duktiga på att klanka ner på varandra istället för att berömma varandra.
Väldigt mycket Blondiner är korkade Killar är bättre på köra bil.. Vuxna är smartare osv. Listan kan göras lång.
Men då är min fråga Sens när börja smartheten sitta i hårfärgen? Så om jag färgar mitt hår brunt blir jag automatiskt smartare?
Ne det blir jag inte!! På samma sätt är inte alla vuxna smartare,
Det värsta jag vet är folk som snackar så jävla mycket skit hela tiden,
Varför kan vi inte bara stötta varandra ?

Nu Vidare nåt roligare : Italien är ett jäkligt underbart land.
och en vacker dag ska jag dit

Så himla mysigt och kärleks fullt . Min andra hälf är också lite nyfiken på den staden

Hur som haver jag önskar er alla en underbar Dag  med massa glädje och lycka,
och se positivt på livet. och kom ihåg ALL i livet löser sig till slut
Och allt som händer händer för det bästa .

men det viktigaste är va alltid er själva!

B
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: