Belinda Brideshade

2011-11-01
11:51:11

Takida


Deras musik är grym. Jag har alltid gillat dom och komemr alltid gilla, för deras musik komemr från hjärtat ..

Lunch dax. består av Kokta grönsaker och norrlands filmjölk med melon i :)
Så otroligt mumsigt.
På grund av mina antidepressiva som jag äter så har jag gott upp en hel del ..
Och ja jag lider av ångest ..
Vilket nästan 9 av 10 personer i sverige gör bara att ytterst få erkänner detta och ytterst få vågar prata om detta.
Och detta är min vardag .
Men livet tar inte slut för det.



Hur som haver ,
Anledningen jag berättar detta är för att jag inte orkar hålla det hemligt .
Jag har kämpat med detta exakt som alla andra människor . Och jag mår mycket bättre idag än vad jag gjorde för 2 månader sedan.
Men jag är evigth tacksam att ha världens underbaraste familj och andra hälft som stöttar mig igenom detta.
Så nog med detta ..

Ni Får ha en underbar dag allihoppa.

Belinda
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: