Belinda Brideshade

2011-11-10
07:15:24

Intressant intressant
Jag undrar varför man bloggar nu för tiden, Är det för alla andras skull?
Idag går nästan allting över till Facebook, twitter och blogg, man läser hur ens vänner mår och har det via bloggar. Även andra människor.
Man grattar på facebook, frågar hur dom mår och så vidare, Allting går via sociala medier idag :)

Jag saknar det där gammla vanliga hedrliga sätter, När man ringer till varandra och kollar läget och när man träffas live för att umgås.

Många undrar varför jag har stängt ner mina gammla bloggar . och varför jag skapar denna, Det är för att jag vill inte blogga för alla andras skull , jag bloggar för det mesta för min mormor och morfars skull och mamma. Eftersom vi träffas så sällan.


Ha det så bra
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: