Belinda Brideshade

2011-11-30
08:33:32

Min Fundering
Alltså jag sitter och betalar 700 kr i månads avgift på mitt abonnemnag hos Tele2 , 3000fria samtal, 3000fria sms 10bg surf.
Jag änvänder inte ens så mycket , jag ringer dit för att försöka nergradera . Förklarar att jag har varit kund hos dom i 15 år.
Dom ser klart o tydligt att jag är det och att jag har hemtelefoni där och mobila bredband. Och kvinnan säger nej. Det ä r emot deras policy.
Bullshit säger jag jag vbet jo att ni kan göra detta.
Snälla hjälp mig  jag betalar onödiga pengar.
Vi detta stund är jag starkt sugen på avsluta allt hos om.
Hon total vägrar- Jag avslutar mitt samtal med att säga jag ringer nästa.

Ringde igen och fick självklart byta ner mitt abonnemangs for med 600KR! Fatta jag spara nu 600kr i månaden tackvare den snälla människan på kundsergvice. som  förstår mig och tycker att det är synd att slänga pengar i skön.

Jag tackar honom tio gånger! Ännu en gång tack snälla rara på kundservice hos tele2 du gjorde min dag.
Hemtelefonen ändrade jag också om. Och fick ner den men 200kr i månaden. tack vare snälla rara Människan där också.
Nu har jag  ingen bindnings tid heller så det ska inte vara några problem.


Så ge aldrig upp det kan gå.
Sa även upp mit Homeenetr filmklub och sparar där 1000kr i månaden. Alla dessa små kostnader gör mycket i slut ändan .

Ha en kanon bra dag

Ciao
Kommentar:

ja dom är märkligga =(

själv skulle jag behöva byta upp mig tror jag. mitt SKA KOSTA CA 167 KR I MÅNADEN ELLER NÅGOT SÅDANT MEN JAG ÄR ÄNDÅ UPPE I RUNT 400-600 KR VARJE MÅNAD =/



Bra att man tittar när man skriver så man ser att man har haft caps lock nere =)

2011-11-30 @ 09:08:37
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: